Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 5 april 2017

Schone gordijnen

 
 


Koffie, suiker, meel ...
 
 
 
 
 
 
Deze suiker- en koffiepot zijn nog van mijn ouders geweest.
De pot voor meel kreeg ik van een vriendin.
 
Misschien denken jullie nu wat een raar bericht,
maar ja ik hou van een kopje koffie op z'n tijd
 en nee ik ben niet aan het bakken ...
 
Wat ben ik dan wel aan het doen!
 
Nou dat raden jullie nooit ...
glasgordijnen aan het wassen!
 
En ondertussen ben ik foto's aan het bewerken voor
mijn nieuwe Instagram account: KLIK
 
 
 
 

(bolletje)  keukentouwhouder
(ook van mijn ouders geweest)
 
 
 
 
 
 
 
Vragen jullie je misschien nog steeds af wat die keukenspullen
met die glasgordijnen te maken hebben.
 
Tja die schone gordijnen zijn bedoeld om weer op te hangen
 in de keuken van mijn huisje aan het Engelenpad
 (ook van mijn ouders geweest) .....
 
 
 
 
 
 

2 reacties:

christiene zei

Mooie keuken spulletje van je ouders,een beetje nostalgie sfeer.
Fijn alles schoon, en straks lekker genieten Mapie!
het huisje spik en span.
Lente groetjes.
Christiene.

Ans van Ispelen zei

Je bent dus gezellig bezig,Mapi.
En ik ga eens even naar je instagram kijken.

Liefs Ans

Template by:
Free Blog Templates