Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 29 maart 2017

Let the Sunshine in ...

 
 
 
Afgelopen zaterdag uit de hand (met een klein beetje hulp)
een zonnig bord beschilderd ...
 aanschuifworkshop porselein schilderen bij PorceLeen in De Bilt.
 
 
 
 
 
 
 
Omdat de zon zich vandaag heeft verstopt ,
 even een zonnige groet van mij voor iedereen die hier meeleest ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat een mooi vrolijk zonnetje
heb je op het bord geschilderd,Mapi.
Ik zou het een ereplaatsje geven,zodat
dit zonnetje iedere dag naar je lacht.

Liefs Ans

It's me zei

Wat leuk gedaan....geniet fan het mooie weer ....morgen weer geloof ik x ❤️

christiene zei

Ha Mapie.
een onbijtje met een zonnetje
daar word je echt vrolijk van
en leuk bordje!
wens je een mooi weekend.
Lieve groet
Christiene.

The Dutchess zei

love it..de zon is terug..

ik ben even weg..
liefs..

T.D

Template by:
Free Blog Templates