Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 17 maart 2017

Lentedip

 
 
Engelenpad, 12 maart 2017
 
 
 
 
 
 
 
 
Weer even een teken van leven van mijn kant ...
 
 
Kaart waar ik mee bezig ben ...
 
 
 
 
 
 
 
 
Het gaat redelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
 
 
Ik denk dat ik last heb van voorjaarsmoeheid
en de echte Lente moet nog beginnen ...
 
 
 
 
en deze tekening is ook nog niet af ...
 
 
 
 
 
 


7 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ja,dat hoor je wel vaker...voorjaarsmoeheid.
Maar je bent in ieder geval lekker bezig,Mapi.
Erg mooi.

Liefs Ans

christiene zei

Fijn weer wat van je te zien en lezen Mapie
een mooi werkje,en een mooie bezigheid.
Lieve Mapie,ik wens je de lente toe.

Groetjes Christiene.

Anoniem zei

HALLO LIEVE MAPI.

Eventjes kalm aan doen, en dan heerlijk
gaan genieten van het nieuwe leven om ons
heen in de Lente.

Telkens is het opnieuw mooi op jouw gezellig blog.

Liefs van Els.

Geri Meftah zei

O, dat is een beetje naar. De energie die je hebt maar goed verdelen. Dan komt het schilderijtje maar wat later af. Mooi, de geborduurde kaart. Echt prachtig. Liefs van mij.

It's me zei

Fijne zondag ....liefs Ria x ❤️

Polders & Pins zei

Soms moeten de dingen even rusten. Wat leuk gedaan, de kaart. Het is heel fijn om creatief bezig te zijn. De energie komt wel weer met de zon.

The Dutchess zei

Met de zon komt ook de energie weer terug..en n dipje mag hoor..xoxo

Template by:
Free Blog Templates