Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 22 maart 2017

Borduurwerk

 
 
 
Deze oude naaikist is van mijn moeder geweest.
 
 
 
 
Vanmiddag de laatste hand gelegd aan mijn borduurwerk ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
wat was het een gepriegel, maar wat is het mooi geworden!
(borduurpatroontje uit oud D.M.C boekje,Point de Marque, IIIme série.
Editions Th. de Dillmont, S. à r. l., Mulhouse (France))
 
 
 



3 reacties:

Ans van Ispelen zei

Erg lief geborduurd schilderijtje,Mapi.
Ik heb ook nog een dergelijk naaikistje,
vroeger nog van mijn ouders gekregen.

Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie,
een mooi klein borduurwerkje!
deze naaikist is aan jou wel besteed
een mooie herinnering aan je moeder.
Geniet van deze mooie lente dagen.
lieve groet
Christiene.

The Dutchess zei

Erg lief..en idd wat n gepriegel..ik heb ondertussen twee brillen voor dat soort dingen :)

Template by:
Free Blog Templates