Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 8 februari 2017

Onvoltooid !

 
 
                                                                          ©Mapi2017
 
 
Herkennen jullie dit ?
 

Je hebt een idee en werkt dat vervolgens uit op papier.
 
Je vind het leuk om te doen
en verwonder je over hetgeen je aan het tekenen bent.
 
Dan staat het erop en kom je op een punt dat je beter kunt stoppen.
en dan , tja wat dan.
 
 
Wat vind ik nou zelf van deze figuur.
Mooie hoed,
beetje wit,
ze kijkt verveeld en ongeïnteresseerd,
misschien wel geschrokken,
tikje verdrietig .....
 
maar,
 
ze is niet af, ja dat is het
ze is niet af.
 
Waarom kost me dat toch altijd de meeste moeite ...


n.b.   15.45 uur: buiten is het net begonnen te sneeuwen !
 
 
 
 

4 reacties:

Polders & Pins zei

Ik vind het kleurrijk en leuk. Soms moet je iets even wegleggen en dan na een tijdje weer verder gaan. Dan ben je weer verrast en blij, nu heb je er misschien te lang naar gekeken? Zomers is het!

Ans van Ispelen zei

Ik vind haar nu al mooi,Mapi.
Maar ik zie ook,dat ze bijna af is.
Dus...dat komt goed.
Soms maak ik een tekening ook niet meteen af
en dan ineens ga ik weer verder.

En wat sneeuw betreft...hier nog niets.

Liefs Ans

The Dutchess zei

Ze heeft n parelkettinkje nodig..:)

leuk Mapi..liefs van mij xoxo

christiene zei

Mapie,
Het ziet er nu al vrolijk uit,als of ze lonkt naar de lente.
laat je deze dame nog zien,als jij denkt dat ze er klaar voor is.
als ik bezig ben denk wel eens ...nu stoppen,dan weetje het wel hé.

Hier geen sneeuw.........
liefs groetjes
Christiene

Template by:
Free Blog Templates