Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 27 februari 2017

Mokt da ge ut goed mokt !



Carnaval, Smokkelgat , Brabant , zondag 26 februari 2017
 
 
 
 
 
Gisteren belandde ik onbedoeld in het feestgedruis.
Haha ik die helemaal niet zo van carnaval houdt.

 
 
Wel leuk zo paars gekleurd !
 
 
 
 
 
 
Eigenlijk was ik op weg naar het Engelenpad,
maar zoals je ziet kwam er iets tussen.
 
 
 
klein vogelijn
 
 
 
 
 
Nee niet het vogeltje blokkeerde de weg 
het was een doldrieste stier die voorbij kwam denderen.
 
 
 
 
We vatten er nog ene  ... bij de horens!
 
 
 
 
 
En ach ,  Ge mot er zelluf wa van moaken.
Dus mokt da ge ut goed mokt!
 
 
 
 
De Feestvarkens, Van Ut Padje
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Carnavalsoptocht Smokkelgat , 2017
 
 
 
 
 
 
 
Toen ik later dan gepland bij het Engelenpad arriveerde,
lagen mijn huisje en tuin er vredig bij.
De storm die afgelopen donderdagmiddag en -avond
over Brabant trok had de bostuin gelukkig met rust gelaten ...
 
 
 
 
 


3 reacties:

The Dutchess zei

Hahaaa..wat leuk..goed dat je de rust weer gevonden hebt..Hier in Helvoirt MAOKEN ze DUR UN MOOI PôTJE VAN..

xoxo

Ans van Ispelen zei

Ja, en ik als echte brabantse hou er ook niet van.
Zo'n optocht is dan nog wel leuk,met al die vrolijke
kleurtjes.Dat heb ik vroeger nog weleens bekeken.
En wat fijn,dat het Engelenpad ongeschonden uit de
storm is gekomen,want wat ging het tekeer.

Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie,
vrolijke kleurtjes,onbedoeld maakte je mooie foto,s
Fijn dat de storm je huisje met rust heeft gelaten
lekker uit rusten van het feestgedruis.
zelf heb ik er ook niks mee.
Wens je een mooie dag.
lieve groet
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates