Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 31 januari 2017

Let's dance

 
Wil je met mij dansen ...
 
 
 
Zo nu hebben we deze week wel weer genoeg spulletjes gezien.
Ik stop even met opruimen.
Het duizelt me wat teveel.
Vanmorgen ging het ook al niet goed op Yoga.
Ging bijna van m'n stokje.
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha ...
Jullie begrijpen vast wel dat deze foto niet vanmorgen is gemaakt.
 
 
 





Let's Dance  - Chris Montez
 



3 reacties:

Elisabeth zei

Nu idd even een pas op de plaats maken ,soms willen we teveel .Een leuke foto van een dansende Mapi ! en de muziek blijft voor mij een van de favoriete nummers die ik heel graag hoor ,heb er leuke herinneringen aan .
Pas goed op jezelf ,liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Oei !
Heel goed dat je nu even stopt.
En wat een leuke vrolijke foto,Mapi.
Je bent eigenlijk weinig veranderd.

Liefs Ans

christiene zei

Mapie,Leuke foto je swingt de pan uit
met deze muziek wil je wel bewegen.

Hoop dat het weer een beetje met je gaat!

Een zonnig groetje!
Liefs
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates