Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 30 januari 2017

Herinneringen

 
 
Vzpominka - Herinnering
 
 
 
 
 
 
Zoals dat meisje hier afgebeeld op de ansichtkaart,
voel ik mij vandaag ook wel een beetje.
Overal om mij heen liggen spullen,
dierbare herinneringen aan een tijd die is geweest.
Ik open dozen en zie van alles voorbij komen.
Wat bewaard een mens toch veel ...
 
 
 
(de oude ansichtkaart heb ik ooit in Praag gekocht ...)


3 reacties:

Ans van Ispelen zei

Schitterende ansichtkaart,Mapi.
Een kaart die heel veel zegt.
En ja,een mens verzamelt soms erg veel,
maar de dierbare spullen die zijn er
om te koesteren,zoals deze kaart.
Heel erg mooi.

Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie,
even terug in de tijd dierbare herinneringen trekken aan je voor bij
aan elk ding zit wel een verhaal aan vast,die niemand weet alleen jij.
ook een heel bijzondere kaart!

Heel liefs groetjes

Christiene.

Polders & Pins zei

Schattige kaart! Soms is het te veel wat wij bewaren, maar soms heb je ook weer spijt als je het weg hebt gedaan. Het programma 'the life laundry' van de BBC vond ik altijd wel inspirerend. Gewoon bewaren waar je blij en gelukkig van wordt en waar je iets mee kunt doen!

Template by:
Free Blog Templates