Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 16 januari 2017

Blue Monday

 
 
Europese IJsvogel, Alcedo Atthis, Utrecht, zondag 15 januari 2017
 
 
 
 
 
 
Al eerder heb ik verteld dat ik in een groene
en waterrijke omgeving woon.
 En soms als je geluk hebt, kun je zomaar een ijsvogeltje op een tak boven het water zien zitten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Is dit geen pure schoonheid ?
 
 
Ja echt , deze vogel zie ik regelmatig vlak bij mij
in het park om de hoek  ...
 
 
 
 


4 reacties:

willy zei

ik wou dat ik er eens één voor de lens kreeg..

prettige dag gewenst

christiene zei

Ha Mapie,
Dit is zeker een schoonheid dit ijsvogeltje
ook prachtig is het daar bij jou om het hoekje.
Wens je een mooie maandag.
veel liefs!
Groetjes Christiene.

Ans van Ispelen zei

Heel bijzonder Mapi.
En zo goed op de foto gekregen,want
war zijn ze snel.
Bof jij even,dat je dit zo vlakbij
kunt bewonderen.

Liefs Ans

Geri Meftah zei

Een ijsvogeltje. Die wil ik ook zo graag eens zien. Je bent een bofkont :-)

Template by:
Free Blog Templates