Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 30 december 2016

Nog een dag te gaan


vrijdag 30 december 2016 










Nog even en ook dit jaar is weer voorbij ...

Waar blijft de tijd ?

 
Oude taartversiering ...uit de winter schatkist
 
 





Eergisteren kreeg ik deze mooie zelf geschilderde kerstkaart van
Geri van het blog Kleurrijk.

Ik werd er zo blij van .....

 

 
 
 
 
En hiermee sluit ik mijn laatste blogbericht  voor dit jaar af.
Hele fijne jaarwisseling allemaal en tot gauw !!
 
 
 
Love and Light
 
***** Mapi *****
 
xxx
 
 
 
 
 
George Michael - Praying for time
 


4 reacties:

It's me zei

Fijne jaarwisseling......liefs Ria x ❤️

Elisabeth zei

Wat een prachtige foto van de wit gevroren wereld en het vogeltje .Een fijn gevoel om zo blij te worden van zo'n mooie persoonlijke kaart .De tijd gaat zo snel dus laten we ook het komende jaar maar zoveel mogelijk genieten van de mooie kleine dingen in het leven .Een fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar !
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Wat een mooi kaartje,Mapi.
En je foto met de ekster is schitterend.
Ja,alweer een jaar voorbij.
De tijd vliegt.
Ook ik wens je een fijne jaarwisseling en
alle goeds voor 2017.

Liefs Ans

The Dutchess zei

Een hele fijne jaarwisseling lieve Mapi..en een mooi en sterk 2017..xoxo

Love
T.D

Template by:
Free Blog Templates