Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 6 december 2016

De winter schatkist

 


 
 
 
***** Beetje flauw misschien,
maar ik heb zin in een beetje winter-wonderland gevoel.
Een dromerig sfeertje.
 
Ik heb overal zoveel gekke, leuke, mooie, vreemde
en voor mij vooral heel dierbare spulletjes liggen
dat ik er zo nu en dan wel iets van wil laten zien *****
 
 
 
 
 
De eenhoorn is door mijn vriendin Klaudia gemaakt.
 
In het doosje liggen rozenblaadjes en een stukje turquoise gekleurd  glas.
De gedroogde bloemblaadjes zijn afkomstig van de laatste roos die
mijn vader voor mijn moeder kocht.
Vooral toen hij wat ouder werd, kreeg zij iedere week een roos van hem.
Op de plek waar nu het stukje glas ligt,
 heeft tot aan mijn moeders overlijden zijn trouwring gelegen .....
 
 
 
 
 
mijn ouders in 1956
 
 
 
 


6 reacties:

Janneke zei

Niet flauw, wel heel dierbare en/of leuke herinneringen. Ik heb ook allerlei dozen en doosjes met spulletjes, wat zou je denken van een plukje haar achter cellofaan van mijn favoriete koe vroeger of een kauwgompapiertje van de kauwgom die ik op de ijsbaan kreeg van een jeugdliefde.
Groetjes, Janneke

Ans van Ispelen zei

Wat bijzonder,Mapi.
En wat is de eenhoorn prachtig gemaakt.
En het zijn dierbare spulletjes die je
bewaard hebt...spulletjes om te koesteren.

Liefs Ans

vrouw Hommel zei

Zo lief, het doosje met inhoud,de eenhoorn,de achtergrond en de mooie herinneringen aan je ouders💜💜

The Dutchess zei

Wat lief..en wat MOOI...

christiene zei

Mapie,je berichtjes zijn zo lief,
zo als je schrijft en dingen laat zien
prachtig de éénhoorn gemaakt door je vriendin.
mooie dierbare dingen zo bij een gebracht.
wens je een warm groetje
xxx
Christiene

Geri Meftah zei

Ik ben zo blij met deze foto's. Het is weer prachtig en sfeervol. Wat een mooie eenhoorn en wat een mooi doosje vol dierbare herinneringen. Wat een mooi behang. Lieve ouders om veel aan terug te denken.

Template by:
Free Blog Templates