Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 2 november 2016

Voor Mam

 
 
Turnhouts Vennengebied, 27 oktober 2016
 
 
 
 
 
 
 
 
Wandelen, voor mij altijd een uitdaging,
 maar o zo vermoeiend.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na zo'n inspannende bezigheid heb ik soms dagen nodig om
me weer een beetje fit te voelen.
  
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Ik moet ook vaak even stilstaan of zitten,
dus elk bankje dat ik tegenkom is welkom !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
en toen zag Lief deze mooie paddenstoelen ...
 
 
Vliegenzwammen (Amanita muscaria)
 
 
 
 
 
 
 
zeg nou zelf dan kan je dag toch niet meer stuk ...
 
 
Geschubde inktzwam (Coprinus comatus)
 
 
 
 
 
 
 
 
Voor Mam (Allerzielen)
 
Forever Autumn 
 
 
 
 


 


begin jaren '60 
 







 
 
 

 
 
 


5 reacties:

The Dutchess zei

Mooi..

xxx

The Dutchess zei

Een dan staat er onder de foto..-begin jaren 60-..ja toen waren we er al..:)

Ik denk zomaar dat je erg veel op je moeder lijkt !

Ans van Ispelen zei

Erg mooi Mapi.
En ja,even rusten en dan weer verder.
Dapper Mapi,dat je je niet makkelijk klein laat krijgen.
Er zouden in de natuur wel wat meer bankjes mogen zijn,om
te kunnen genieten van het uitzicht en om mensen die niet
meer zo goed kunnen lopen,de kans te geven,dit toch nog
te kunnen doen.

Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie,
Mooi je fotos,en zo mooi de wandeling,nou zeker met de herfst met zijn kleuren en paddestoelen,in het bos
Toch fijn dat je hebt kunnen genieten,van al dit moois.
ook leuk je foto uit je jonge jaren.
Wens je veel liefs
Christiene.

It's me zei

Liefs van mij....x ❤️

Template by:
Free Blog Templates