Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 8 november 2016

Op zoek naar Marie (vervolg)

 
 
8 november 2016
 
 
 
 
Op mijn zoektocht naar Marie kom ik de gekste dingen tegen.
Onder in een la lag een plastic zakje waaruit zorgvuldig ingepakte onderdelen van een kapot vaasje tevoorschijn kwamen.
Het was echt een verrassing want ik moet jullie eerlijk zeggen dat
ik het hele pakketje al lang was vergeten.
 
Ik besloot de gevonden scherven aan elkaar te lijmen.
 
De bovenkant van het vaasje was gebroken in drie verschillende stukken.
 
Enfin, het werd een precisiewerkje,
 maar uiteindelijk is het me toch gelukt.
 
Maar ja waarom had mijn moeder het kleinood bewaard
 en was ik zo gek om het mee naar huis te nemen ...
 
Volgens mij omdat het uit haar ouderlijk huis vandaan kwam
Ik denk dat het van haar moeder, Marie dus, is geweest.
En nu staat het voorlopig even bij mij op de kast
naast haar portret .....


3 reacties:

The Dutchess zei

Wat een mooi dingetje ..!!

Ans van Ispelen zei

En het ziet er ook nog eens heel mooi uit.
En wat een geluk,dat je het zo goed hebt
kunnen lijmen.

Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie
wat mooi je gaat terug in de geschiedenis
en in eens krijg je er iets tastbaars bij
wie weet wat je nog tegen komt op deze reis.
Veel liefs
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates