Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 20 oktober 2016

Verzamelen ...

 
 
 
 
 
 
 
 
Verzamelen, overal spulletjes, in kastjes en in laadjes.
Soms denk ik , ik hou ermee op,
weg ermee.
 
Vintage, kringloop, tweedehands,
erfgoed , gekocht en gekregen .....
 
Weet je eigenlijk zou ik vanmiddag na de fysiotherapie
medicijnen gaan ophalen .
 
Daar het regende en ik dan niet op de fiets durf te stappen,
besloot ik thuis te blijven en aangestoken door wat ik
hier en daar op instagram tegenkom,
dacht ik, ik ga foto's maken en bewerken.
Leuk !
 
 
 
 
 
 
(wordt vervolgd)
 
 
 
 
 
 
1930 Leo Reisman  - Something to remember you by
(Frank Luther vocal)
 
 
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ja,ik weet dat je vele mooie spulletjes hebt.
Ook dierbare nog van je moeder.
En ik ben erg benieuwd naar je fotobewerkingen.
Met dit weer is het in huis des te gezelliger.

Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie,leuke foto,s heb je gemaakt
zo schattig om te zien, en wie wat bewaard heeft wat
ik zou het zeker niet weg doen..
Dit is een mooie bezigheid,
Een mooie herfst maar nat en glad,voorzichtigheid blijft geboden!
Lieve groet
Christiene.

Elisabeth zei

Heel herkenbaar Mapi dat verzamelen en ik kan me voorstellen dat je vooral dierbare spulletjes zeker niet weg doet .Ook hier in laden en kastjes en ook op zolder allemaal spulletjes .Sommige nog van mijn ouders en veel van de kringloop e d .Ik zeg weleens ik kan mijn eigen kringloop beginnen haha .maar ik kan wel steeds veranderen in huis en dat is juist zo leuk .En wat een enig oud muziekje bij je blog .
Liefs Elisabeth

Geri Meftah zei

Heel erg leuk en heel erg mooi gemaakt. Heb je er niet heel veel plezier van gehad? Ik heb dat altijd wel. In feite vind ik het nog leuker dan schilderen en lezen. Graag mee doorgaan en dan op Instagram zetten. Doen hoor.

ik heb nu ook spulletjes in dozen gedaan. Ik word er ook moe van. Pas waren wij bij iemand die zo'n mooi, leeg opgeruimd huis heeft. Ik wilde het liefst bij thuiskomst alles bij ons direct wegdoen. Maar dat is nu weer over en nu stop ik dus spulletjes in mooie dozen. ;-)

Template by:
Free Blog Templates