Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 7 oktober 2016

Small steps every day

 
 
7 oktober 2016
 
 
 
Even weer een teken van leven.
Naar omstandigheden gaat het redelijk ...
Het lopen gaat momenteel met kleine stappen,
maar dat komt wel weer goed.
 
Op mijn manier , yoga, fysiotherapie, wandelen,
beetje het huishouden op orde houden en een pietsie tuinieren
 houd ik mijzelf voldoende in beweging.
 
Alleen met dat tuinieren ging het van de week even mis.
Ik zakte daar mijn linkerknie en verrekte het een en ander.
Knie is nu ondersteunend getaped.
 
Eigenlijk is dat rommelen in de bostuin veel te zwaar voor mij.
Punt is dat ik graag alles onder controle wil houden
en wat dat betreft kom ik mijzelf de laatste tijd iets te vaak tegen ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 


5 reacties:

Elisabeth zei

Oei Mapi dat is niet zo mooi .Maar je moet wel beter op jezelf passen hoor !!Heel veel beterschap.
liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Een dikke knuf,Mapi.
En even dus rustig-aan doen.

Liefs Ans

Geri Meftah zei

Ik herken dat heel goed. Ik vind het zo moeilijk om ouder te worden. Ik heb het hele proces bij mijn ouders gezien en maak het nu zelf ook een beetje mee. Het begin van stappen terug doen. Echt lastig. Sterkte Mieke

Janneke zei

Zo lastig, want je wil zo graag en voor je het weet heb je weer iets geforceerd.
Wees maar voorzichtig (zegt iemand wiens benen regelmatig overbelast zijn en dan weer een paar dagen bijna niets kan....).
Lieve groet, Janneke

christiene zei

Ha Mapie, fijn weer wat van je te lezen
in de lappenmand,is minder mooi.
Wens je,dat het gauw wat beter met je gaat
fijn weekend!
heel veel liefs
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates