Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 17 oktober 2016

Family

 
 

 
 
 
Gisteren maakte ik deze foto van een paar papieren vogels.
De buitenste drie vouwde ik zelf ,
de middelste (het kraanvogeltje) kreeg ik van Bettie van het blog Bertiebo.

Ik vouwde de vogeltjes een paar maanden geleden
samen met mijn lieve buurvrouw.

(Onder de rubriek Neighbours laten  we hier wel eens iets
van onze creatieve uitspattingen zien ...)


Ze staan al een tijdje vrolijk te kwetteren in de vensterbank.


Hebben jullie dat ook wel eens dat je ineens iets opmerkt
dat je nog niet eerder was opgevallen.




Ik had mijn familie verbeeld.
Kijk daar sta ik , die kleine,
onder het wakend oog  van mijn mooie moeder ...

en die rommelige is mijn vader.









Denk nou niet dat ik ineens gek ben geworden.
Het vertelt vast iets over mijzelf ...
Voer voor psychologen !










mijn ouders, nooit uit mijn gedachten ... 















5 reacties:

The Dutchess zei

Wat prachtig Mapi...en die foto met je ouders..van onschatbare waarde..xoxo

Ans van Ispelen zei

Een heel erg mooi blogje,Mapi.
Het zegt,dat je erg bijzonder en lief bent.

Liefs Ans

Geri Meftah zei

Ik snap zo goed wat je bedoelt. Mijn ouders zijn ook nooit uit mijn gedachten. Het kan ook eigenlijk niet anders, he? Ze zijn zo lang zo belangrijk geweest en voelen als een basis. Die nu lijfelijk niet meer aanwezig is. Maat nog wel dat gevoel geeft. ik vind het een heel mooie foto.

Janneke zei

Mooi die foto met je ouders, maar ook de gevouwen vogels vind ik leuk en de gedachte die in je opkwam is zo bijzonder, maar ook herkenbaar. Soms zie ik ook in ogenschijnlijk simpele dingen iets heel anders uit mijn leven, en....ik durf het vaak niet hardop te zeggen, want inderdaad dan denken ze om me heen echt dat ik gek geworden ben, grappig eigenlijk.

Castles Crowns and Cottages zei

Hello Mapi! Thank you dear, dear heart for coming to visit my blog! I hope you are having a lovely fall like us!

Template by:
Free Blog Templates