Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 15 september 2016

Snoepjes

 
 
Rye, East Sussex, Market Road
 
 
Tijdens de vakantie heb ik heel wat afgewandeld, met en zonder hulp.
En dat ging niet altijd even gemakkelijk.
 
 
 
 
 
 
Hylands Yard, Off The Mint
 
 
Maar opgeven is voor mij geen optie
dus stapte ik dapper door.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Hier en daar rustte ik wat uit op een stoel of een bankje ...
 
 
 
 
 
 
 
 
Cemetery 
 
 
Genoot wat van een beetje rust, ruimte en tijd 
 
 
 
 
 
 
 
 
Saint Mary's Church
 
 
 
 
 
 
 
High Street
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
en , niet lachen hoor,
van  potten vol met snoepjes.
 
 
 
 
 
 
 
 
Al deze foto's heb ik in het vestingstadje Rye (KLIK) gemaakt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Landgate
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat heerlijk,dat je ons zo laat meegenieten,Mapi.

Liefs Ans

Janneke zei

Zo leuk om weer eens door de straatjes van Rye te wandelen. Ik herinner me dat daar verschillende tweedehands boekwinkeltjes bezocht heb. Maar die snoeppotten van jou zien er ook vrolijk uit, ik wil niet zeggen lekker, want ik ben geen liefhebber van snoepjes, haha.
Groet, Janneke

Anoniem zei

LIEVE MAPI.

Wat mooi en bijzonder dat jij deze fijne vakantie weer
hebt kunnen hebben.
Jij zult de herinneringen daaraan vast koesteren door
middel van de mooie foto's ervan.
Dat is telkens alle mooie momenten weer herbeleven.
Bedankt voor het delen alhier van al dat moois.

Liefs van Els.

christiene zei

Lieve Mapie,
mooie foto,s die goed laten zien
dat het niet makelijk lopen is
Maar er staat een stoeltje buiten
even pauze,een pot met snoepjes er bij.

leuk om mee te kijken.

Heel veel liefs
groetje Christiene

Template by:
Free Blog Templates