Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 20 september 2016

Instagram

 
 
Foto experiment , 20 september 2016
 
 
 
 
Op Instagram zie ik soms van die leuke gefotoshopte foto's voorbijkomen.
Aangezien ik wel een account heb maar nog steeds geen smartphone
(jaja ik loop nog hopeloos achter ...)
dacht ik dan experimenteer ik maar eens wat met de camera
en fotoshop ik het een en ander zelf.
 
 
Dit is het geworden,
best wel aardig gelukt  ...
 
 
 
- theedoek
- schaaltje blauwe bessen
- oud theelepeltje
- minitaartje van fimoklei  (zelfgemaakt)
- zonnetje, ooit gekocht bij de 'The Body Shop'
- materialen uit de natuur
 


5 reacties:

Jos zei

Hoi Mieke,

Dat heb je leuk voor elkaar geshopt.

Groetjes,

Jos

Geri Meftah zei

Ik vind het bewerken van foto's altijd heel leuk om te doen.

Ans van Ispelen zei

Mooi gedaan Mapi.
En ja,wat dat betreft loop ik ook hopeloos achter.

Groetjes Ans

Janneke zei

Een hele mooie compositie, experiment meer dan geslaagd.

It's me zei

Mooi hoor......prachtig...liefs Ria x

Template by:
Free Blog Templates