Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zondag 11 september 2016

Vakantie ...

 
 
Engelenpad, 10 september 2016
 
 
Deze foto maakte ik gisteren.
Morgen wordt het weer zonnig en warm.
Het blijft zomers met hoge temperaturen ...
 
 
En ja, ik ben weer thuis 
en heb een fijne vakantie achter de rug.
 
 
 
Worthing 2016 (Engeland)
 
 
 
 
 
september 1994
 
 
 
Ben best wel moe van alle nieuwe en hernieuwde indrukken.
 
Moet nu toch echt even bijkomen .....
 
 
 
 
 
 
 

Worthing Pier
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(wordt vervolgd ...)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


5 reacties:

Geri Meftah zei

Welkom terug. En nu eerst lekker even nagenieten en bijkomen. Groeten van Geri

It's me zei

Heerlijk geniet maar lekker liefs Ria x

Janneke zei

Worthing dat moet een mooie vakantie geweest zijn aan de kust van Sussex, en nu thuis nagenieten. Ben ook helemaal weg van die veelal nostalgische vervallen pieren in Engeland. Maar de laatste jaren zie ik toch dat ze meer en meer mooi opgeknapt worden, gelukkig maar.
Groeten, Janneke

christiene zei

Ha Mapie
een heerlijk vakantie al weer voorbij
nu blijft het nog even na genieten, de zomer is nog niet voorbij
Leuke foto,s van toen en nu.
Pluk de dag!!
veel liefs
een zomer groetje
Christiene.

Ans van Ispelen zei

Wat zul jij genoten hebben,Mapi.
En wat een mooie foto's.
Ik ben benieuwd naar de rest.

Liefs Ans

Template by:
Free Blog Templates