Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 28 september 2016

Brugge

 
 
 
Brugge, september 2016 (Klik op de foto)
 
 
 
Afgelopen zomer ben ik samen met Lief
 een paar dagen in Brugge geweest.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik houd van oude steden,
talloze mooie plekken die meer te vertellen hebben
dan alleen de historie .....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

De Wijngaardbrug naar het Prinselijk Begijnhof ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vergeet de buren
vergeet de tijd
dans met mij
de nacht door
naar het einde
loze ...
 
(Herman van Veen)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rustpunt ...


6 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ja,mooi daar hè.
Ben er ook ooit geweest.
Oude steden hebben echt sfeer.

Liefs Ans

willy zei

fraaie foto's uit Brugge..

de voorlaatste valt me wel het meest op..

groeten

Castles Crowns and Cottages zei

Lieve Mapi, HALLO!!!! I LOVE BRUGGES! I adore this place and the architecture is magnificent! I am noticing that the brick on these dwellings is very similar to the brick on my house! Thank you so much dear Mapi for visiting me! And enjoy your autumn weather!

Janneke zei

Heerlijk om een paar dagen in het mooie Brugge door te brengen.

It's me zei

Brugge is leuk!.....liefs van mij x ❤️

christiene zei

Ha Mapie,
mooie plekjes laat je zien,zo als het oude huis.
mooie tekst van Herman van veen.
heel lang geleden ben ik er geweest,in Brugge
met het verkeerde schoeisel aan
dat hebben de voetjes geweten!
wens je een mooie weekend.
liefs een groetje!
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates