Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 21 september 2016

Bijna herfst

 
 
Turnhouts Vennengebied, 18 september 2016
 
 
 
Als ik het goed heb begrepen,
 begint morgen de astronomische herfst.
 
Buiten schijnt de zon en de nazomer is nog in volle gang.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Er kunnen weer appels geplukt worden ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eikenlaan
 
 
 
Het is nu goed weer voor lange en kleine wandelingen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
of lekkere kopjes koffie/thee  of iets anders  ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bezoekerscentrum Kleinengelandhoeve, Turnhout, België
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ja,de herfst is al duidelijk merkbaar.
Ik houd wel van dit jaargetijde,met al
zijn mooie warme kleuren.
Je foto's zijn weer prachtig.

Liefs Ans

Elisabeth zei

Ja het is echt te merken dat het al herfst is ,vooral in de ochtend en de avond .Overdag is het nog heerlijk weer en dat mag gerust nog even blijven.Het is zo'n mooi seizoen vol verandering in de natuur en dat vind ik altijd prachtig .Je foto's zijn erg mooi .
Liefs Elisabeth

christiene zei

Een mooie plek om te wandelen,Mapie!
prachtige de herfst in beeld, een mooi en lekker kopje koffie
dit is puur genieten.
mooie foto,s
liefs groetjes
Christiene.

Geri Meftah zei

Vroeger werd ik akelig van de herfst. Maar nu kijk ik ernaar uit. Ik ben gaan omdenken nadat ik weer eens beroerd werd van ideeën over aftakeling, ouderdom etc. Ik kwam op Pinterest een prachtige foto tegen van een boom in herfsttooi met de tekst: de natuur geeft als laatste nog zijn allermooiste kleurenpracht. Het heeft echt geholpen. Ik denk nu, een feestelijk seizoen breekt aan en daarna de stilte en ingetogenheid van de winter.

Je hebt mooie foto's gemaakt. Creatieve invalshoeken, ik geniet ervan.

Template by:
Free Blog Templates