Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 19 juli 2016

Zomer in de stad

 
foto, Engelenpad 16 juli 2016
 
 
 
 
 
Moest ik vanmiddag in die warmte met bus, tram en trein naar de poli
in het ziekenhuis en weer terug.
 
Controle en bloedprikken. 
 
Pfffffffffffffffff ........... ik heb het gered.
Over een half jaar terug !
 
Geen nieuws, goed nieuws.
 
Ik gok op goed !
 





 
Summer in the City - Lovin' Spoonful
 
 
wearyoldman
 
 
 

5 reacties:

Elisabeth zei

Nee dat is met dit weer niet echt fijn om met trein of bus te reizen .ik duim voor je dat de uitslagen goed zijn dan is het zeker alle moeite waard !
Liefs Elisabeth

vrouw Hommel zei

ik duim met je mee voor goed nieuws

Ans van Ispelen zei

Dan gok ik met je mee,Mapi.
En jeetje ! Met dit warme weer is
het inderdaad geen pretje om in bus,tram en trein
te moeten zitten.
Dikke Knuf.

Liefs Ans

Janneke zei

Dat heb je weer gehad, vandaag maar lekker rustig in de schaduw zitten. En we gaan voor goed nieuws natuurlijk.
Groet, Janneke

Geri Meftah zei

Ik duim ook voor je.

Template by:
Free Blog Templates