Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 5 juli 2016

Gelezen

 
 
Foto ,bloeiende balkonkruiden, 4 juli 2016  ...
 
 
 
 
 
Gelezen in het Flow vakantieboek 2016 :

 
... Al dromend struikelde ik over een wortel.
Had ik beter gekeken, dan had ik vast gezien:
het is al perfect.
 
Catelijne Elzes (journalist)
 
 




Mark Joggerst & Ralf Kemper Lexus
The persuit of perfection no. 1

 myroflcopter

 


3 reacties:

Ans van Ispelen zei

Mooie dromerige foto,Mapi.
En de spreuk vind ik ook al zo schitterend met
hele toepasselijke muziek.

Liefs Ans

vrouw Hommel zei

o, laat ik die nu vandaag gekocht hebben, vind ik altijd zo'n verwennerij voor mezelf

christiene zei

Ha Mapie,
je foto,s zijn zo leuk!!
bloemen in de vaas,zo als deze
meestal veldboeketjes,ook leuk de vaasjes.
wens je morgen een zonnige dag.
liefs een knuffel
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates