Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 14 juni 2016

Wateroverlast en een tekenbeet

 
 
van alles en nog wat, 13 juni 2016
 
 
 

Wateroverlast ...

Soms loopt een dag niet zoals je had gepland.
Zaterdag was bijvoorbeeld zo'n dag.
Toen ik naar binnen liep, zag ik het al.
Overal watervlekken op de tegels in de woonkamer
en het vloerkleed was drijfnat.
Bij nadere inspectie bleek dat stoel- en tafelpoten ook
door het water waren  bezocht.





Ik heb het dus over het boshuis aan het Engelenpad.

Achteraf blijkt dat er begin juni een hevig noodweer
heeft plaatsgevonden
uitgerekend daar waar het goed toeven is.
Dom, dom, dom dat ik niet eerder ben gaan kijken.
Maar ja ik kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.

Na een paar uurtjes werk en met de nodige hulp van Lief
kregen we de boel weer aardig aan kant.

Het vloerkleed heeft het niet gered.

Zondag werd Lief door een teek gebeten.

Het zat ons niet echt mee .....






7 reacties:

Bertiebo zei

Wat een pech. Hou die beet maar goed in de gaten. En dan vanaf nu weer wat meer geluk!

vrouw Hommel zei

Dat is niet leuk binnenkomen,water overlast is zo vervelend,hoop dat de boel goed droogt nu want er is weer heel wat gevallen

Elisabeth zei

Wat vervelend als je zoiets te laat ontdekt ,ik hoop dat het niet nog eens gebeurd .En laat je lief oppassen met die teken beet hoor !
Liefs Elisabeth

It's me zei

Jeetje ...wat eng een tekenset....liefs van mij x

Ans van Ispelen zei

Jeetje wat een narigheid.
En ja,wat kan wateroverlast een hoop ellende veroorzaken.
En ook nog die tekenbeet bij je Lief...even goed in de gaten
houden...ik heb dit een paar jaar geleden ook eens gehad,gelukkig
niets er aan overgehouden.

Blij te horen,dat jullie het huisje weer aan kant hebben.
Hebben jullie het lek al kunnen vinden ?
Dit,om een volgende keer niet weer natte voeten te hebben.

Enne...wat een lief kaartje viel er bij mij van je door
mijn brievenbus...ik zal dit altijd bewaren...is me nu al dierbaar.

Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie,
Er zijn van die pech momenten
water overlast is er een van.
Maar je hebt de boel,gelukkig weer schoon.
De tek zo klein als hij is,
hou die maar goed in de gaten.
Mapie,terwijl ik hier zit
zie ik je lieve vrolijke kaartje!!
liefs groet
Christiene.

Geri Meftah zei

Wat een narigheid. Die tekenbeet vind ik het engst. Hoe is het nu? Het lijkt me zo erg wanneer je huis onderloopt. Je huis voelt toch als een bron van veiligheid waar van buitenaf niets mee mag gebeuren. En dan ineens......

Template by:
Free Blog Templates