Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 22 juni 2016

Geachte mevrouw

 
 
Geachte mevrouw L.M.G. ,
 
 
Ik hoop dat u dit leest.
 
U mag weten dat het plezier om hier nu nog iets te plaatsen er wel behoorlijk vanaf is.
Met eigen ogen op Facebook zien dat u met enige regelmaat mijn werk , foto's, afbeeldingen , ja zelfs mijn woorden
klakkeloos kopieert en dan ook nog eens net doet of dit alles door u is bedacht,
 gemaakt en geschreven ...
 
Ik zei het al eerder,
 ik vind het  MIN !!!
 
 
Ja u mag het best weten
dit heeft mij hard geraakt!
 
Om hier iets te plaatsen, 
wat ik overigens heel graag doe,
kost mij altijd veel tijd en moeite.
 
Maar waarschijnlijk heeft u zich
nooit echt in mij als persoon verdiept.
 
Dit gezegd hebbende,
wens ik u ondanks alles
licht en liefde ...
 
 
Mapi
 
 
 
 


7 reacties:

yvette zei

ijzersterk Mapi, om dit type licht en vrede te wensen!
wij kennen je wel hoor meissie

Ans van Ispelen zei

Heel goed geschreven,Mapi.
En zo lief,dat je haar toch licht en liefde wenst.
Maar...dat is zo helemaal Mapi. ( Mieke )
Je bent zo'n schat.

Liefs Ans

christiene zei

Lieve Mapie.
je zou zeggen de boodschap is helder en duidelijk!!
Jou wens zegt genoeg.
liefs Christiene.

Elisabeth zei

Hopelijk heeft ze hier van geleerd dat dit toch echt onbehoorlijk is .En je bent een mooi lief mens als ik zie wat je haar wenst .En wel blijven bloggen hoor !
Liefs Elisabeth

Janneke zei

Dat heb je goed gedaan Mapi, dit moet toch wel goed overgekomen zijn. Het is echt waardeloos als ze niet alleen je foto's maar zelfs je woorden pikken, bah.
Lieve groet, Janneke

Geri Meftah zei

Maar kun je hier verder nog iets tegen doe? Kan iemand niet uitzoeken wie dit doet? Kan Facebook hier iets tegen doen? Zodat er maatregelen genomen kunnen worden? En heeft die mevrouw gereageerd? Wat als ze gewoon door blijft gaan?

The Dutchess zei

O jee...wat lees ik nu..niet fijn..(ik kijk heel boos nu) !

Template by:
Free Blog Templates