Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 20 juni 2016

Foute Boel !

 
 
 

 
 
 
Toen ik DIT BLOGBERICHT plaatste kon ik niet weten dat iemand anders
op facebook er mee aan de haal zou gaan.
De foto van de zelfgemaakte kaart en het door mij geschreven tekstbericht eronder zijn letterlijk overgenomen
 en gaan nu door als van deze persoon.
Hoe min is dit
en dan druk ik mij nog heel zachtjes en netjes uit !
 
Dankzij een vertrouwelijk bericht ben ik hierachter gekomen.
Waarvoor heel veel dank !
Verder heeft de facebookdame in kwestie nog meer
berichten van mij overgenomen.
Zelfs een door mij geschreven gedicht !
 
Ik laat het hier niet bij zitten,
 achter de schermen wordt er momenteel aan gewerkt !
 
 
 
 

 


9 reacties:

Bertiebo zei

Vervelend, zeg. Maar weet je... beschouw het maar als een compliment, zij kan niet wat jij kan

Elisabeth zei

Ik lees het goedbedoelde bericht van Bertiebo , maar dit is echt geen compliment ,absoluut niet!! Ik vind dit diefstal en pronken met de veren van een ander .Ik heb het jaren geleden zelf meegemaakt hoe mijn gedichten gepikt en geplaatst werden door iemand anders en zij alle mooie complimenten kreeg en niet aangaf dat het niet van haar was .Ik vind dit echt ontoelaatbaar en heel oneerlijk .Het is heel jammer dat mensen dit doen.
Liefs Elisabeth

Janneke zei

Het is heel oneerlijk Mapi, ook mijn rozenfoto's zijn ontdekt en gebruikt op Facebook, door iemand die doet alsof ze van haar zijn. Ik heb er tot nu toe nog niets aan gedaan.

vrouw Hommel zei

nee, dit meen je niet, wat afschuwelijk. Wat zijn er toch aparte mensen in de wereld, ik begrijp nooit zo goed waarom sommige mensen dit doen, het zou niet eens in mij opkomen nl.....maar ja...ik vind het goed van je dat je het hier niet bij laat zitten.

Geri Meftah zei

Wat is dit nu ? Dit is echt ongelofelijk. Sterkte Mieke. Ik hoop echt dat dit opgelost word.

Ans van Ispelen zei

Jeetje !
Dit soort mensen sporen echt niet.
Heel goed Mapi,dat je hier werk van maakt.
Dit valt onder plagiaat.
En dat is strafbaar.
Ik hoop echt,dat er iets aan gedaan gaat worden.

Liefs Ans

christiene zei

Ha Mapie,
Hoe gemeen kan iemand zijn
dit is diefstal.
Er moet iets aan gedaan worden
en gelukkig doe je dat,
wens je sterkte
liefs
groetjes Christiene.

yvette zei

grrrrr

The Dutchess zei

Zo jammer ..zo zie je maar weer waar aan er n groot gebrek is in deze wereld..respect..(en het vermogen een eigen persoonlijk leven te creëren).
In een vreemd verpakte manier is t eigenlijk een compliment aan jou..xxx

Template by:
Free Blog Templates