Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 1 juni 2016

1 juni, begin van de zomer ?

 
 
Van internet geleend
 
 
 
Vandaag begint de meteorologische zomer.
Ik kan daar maar niet aan wennen.
Voor mij begint de zomer nog altijd rond 21 juni ...
 
 
 
 


 
 
 
Hoe denken jullie daarover ?
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dit oudje KLIK, heb ik nieuw leven ingeblazen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


5 reacties:

It's me zei

Ik zeg kom maar zomer...hihihihihi.....heerlijk!....liefs Ria x

Bertiebo zei

Voor mij ook 21 juni

Ans van Ispelen zei

Ja,voor mij begint de zomer ook op
21 juni,op de langste dag.
En wat mooi gemaakt,Mapi.

Liefs Ans

vrouw Hommel zei

21 juni,zo heb ik het ook vroeger op school geleerd,vind ik wel zo overzichtelijk

Geri Meftah zei

Ik verbaas me erover dat ik ineens veel lees en hoor dat het zomer is. Waar komt dat ineens vandaan? Voor mij ook de 21-e!

Template by:
Free Blog Templates