Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 2 mei 2016

Blije Post

 
 
 
 
 

 
Afgelopen zaterdag lag er een vrolijke envelop in de brievenbus.
Leuke post van Bertie van het blog Bertiebo.
 
Laat ik nou een van de gelukkigen zijn
die ingeloot was voor een blije envelop.
En blij ervan werd ik zeker,
 
een bloemrijk omgehaakt kleedje
eenjarig zaad van de Lathyrus
een boekenlegger
poezieplaatjes
een papieren kraanvogel
andere leuke blijmakers
 
en
 
een schattig bandje met mijn naam.
 
 
 
 
 
 
 
 
Dank je wel lieve Bertie ,
 
 
You Made my day !
 
 



5 reacties:

Bertiebo zei

Fijn dat je het leuk vindt. Groet van Bertie

Geri Meftah zei

Wat een ontzettend leuk idee zo'n blij maak enveloppe. Ik ga daar ook eens over nadenken of ik zoiets met mijn kaarten kan doen.

Ans van Ispelen zei

Als ik het zo bekijk is het inderdaad
een blije post.
En dat bandje met je naam vind ik toch zo lief.

Liefs Ans

Janneke zei

Dat is echt post met leuke verrassingen, inderdaad om blij van te worden.
Groetjes, Janneke

christiene zei

Heel mooi om dit in je bus te krijgen
zo te zien,met veel liefde gemaakt
En Mapie ook ik weet hoe het is om dit te krijgen.
groetjes wens je een mooie dag
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates