Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 25 mei 2016

Wereld MS Dag - Aan de wandel

 
 
 
Mapi op de top ca 2700 m.
Hallerangeralm, Oostenrijk juli 1973
 
 
 
 
Ja echt dat ben ik aan de wandel.
 
 
Gisteren had ik een afspraak bij mijn MS-revalidatiearts.
Naar omstandigheden gaat het lopen redelijk.
De laatste keer liep ik 370 meter in 6 minuten.
Dat is helemaal niet slecht.
Wel gaan mijn voeten na een tijdje slepen.
 
Als een been moe wordt,
 heeft die voet de neiging om te gaan slepen.
 
Daarom loop ik dikwijls met een elleboogkruk.
 
Morgen bij Fysiotherapie moet ik weer een 6 minuten wandeltest doen.
Ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng. 
 
 
 
 
 
 Beneden zie je de berghut waar ik destijds samen met andere wandelaars
gebruik van heb gemaakt ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat een mooie foto's,Mapi.
En wat goed dat het lopen nog steeds redelijk gaat.
En je weet het,ik vind je een kanjer.

Liefs en Knuf Ans

The Dutchess zei

Wat prachtig daar...!!

Geri Meftah zei

Ik begrijp nu pas dat je MS hebt. Wow, Mieke, dat is niet niks. je hebt het waarschijnlijk wel eens eerder geschreven, maar ik ben pas later "ingestoken" op je weblog. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen, behalve dat ik het naar voor je vind. Sterkte Mieke.

Wat een mooie jeugdfoto en wat een natuur......

christiene zei

Lieve Mapie
ik hoop dat je ook goed door deze test gekommen bent.
Leuke foto,van Mapie als jonge meid.
wens je het aller beste,om deze ziekte de baas te blijven!!!
dikke knuffel
liefs een groetje van mij.
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates