Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zondag 10 april 2016

Zonnige zondag

 
 
thuis ...
 
 
 
Vanmiddag wilde ik graag naar buiten ... wandelen.
Ik voel mij al een paar dagen niet zo goed, 
heb last van een zeurende pijn in mijn hoofd
en een aantal aan MS gerelateerde ongemakken.
 
 
Maar de zon lonkte ...
 
 
 
sterhyacint of scilla?
 
 
Niet ver van mijn appartementen complex ontdekte ik
de mooiste planten tussen het groen.
 
 
 
 
Zag ik een tevreden meerkoet zitten op haar nest
 
 
 
 
sleedoorn 
 
 
en de bomen hun bloesem tentoonspreiden.
 
 
 
 
 
 
Daar ik in een groene en waterrijke wijk woon,
dicht bij een aantal forten die deel uitmaakten van
de Nieuwe Hollandse Waterlinie valt hier genoeg te zien.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Veel verrassende plekjes en doorkijkjes
 
 
wilgenkatjes 
 
 
 
 
 
 
speenkruid ?
 
 
 
 
Een slaapplaats voor de vleermuizen.
 
 
vleermuiskast 
 
 
 
 
Bijenkasten.
 
 
 
 
 
 
 
Kunst onder het viaduct.
 
 
 
 

 
 
 
Bijzondere bolgewassen.
 
blauwe druifjes en ?
 
 
 
 
 
 
Kievitsbloem




en water, heel veel water ...









Narcis die zich in het water spiegelt ...
(doet z'n naam eer aan !)

 
 
 
De Nieuwe Hollandse Waterlinie
 
 
 
 
 


5 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat vervelend Mapi,je ongemakken.
Maar wat goed dat je lekker naar buiten
bent gegaan en hebt genoten van de natuur
rondom je woning.
Je bent een kanjer.

Liefs Ans

Bertiebo zei

Dat ziet er prachtig uit, daar in jouw buurt. En die nacisfoto: geweldig!

The Dutchess zei

Wat fijn dat ik zo even met je mee kon wandelen..hoop dat je deze week goed begonnen bent..Moedig voorwaarts xxx

christiene zei

Ha Mapie,
goed dat je niet hebt laten tegen houden
door je ongemak,mooie plaatjes heb je geschoten.
Heerlijke zo groen te wonen.....
wens je nog veel van deze mooie dagen!!
liefs een groetje
Christiene

Anoniem zei

HALLO MAPI.

Ik hoop dat je je spoedig weer beter voelt.
En ja, genieten in de buitenlucht en van al
het moois om je heen werkt bevrijdend.

Liefs van Els.

Template by:
Free Blog Templates