Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 13 april 2016

Zo moeder zo dochter

 
 
Flowerpower , 13 april 2016
 
 
 
Het bloemenkleed is nu toch echt af en kan worden ingepakt.
Ik doe er niets meer aan.
Ben benieuwd wie morgen het winnende lootje gaat trekken.
(zie eerdere berichten (KLIK)
 
 
Vraag me af of mam het mooi zou hebben gevonden,
ze was altijd heel kritisch op haar eigen werk.
 
 
 
 
                                                                        © Martina - dW
 
 
 
 Laatst vond ik nog een aantal proefkleedjes tussen al haar spullen.
Van al haar wandkleden maakte ze eerst een klein voorbeeld
 alvorens ze de kleden in het groot ging uitwerken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 




 
 
 
 
 
Als mam dan zo bezig was,
wilde ik ook graag van lapjes iets maken
 
zoals dit fantasiekleedje bijvoorbeeld ...
 
 
 
 
 
 
                                                                           ©Mapi
 
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wow ! wat zijn je bloemen schitterend geworden.
En inderdaad : Zo moeder zo dochter.

Liefs Ans

Elisabeth zei

Je Moeder zou dit zeker prachtig hebben gevonden .ja zo Moeder zo Dochter als ik de andere foto's zie .
Liefs Elisabeth

Bertiebo zei

Prachtige kleden

christiene zei

Prachtige handwerken laat je hier zien!!
De pop is ook zo mooi,die je moeder heeft gemaakt
maar ook jou werkje uit deze serie ,heel mooi dat dit bewaard bleef.
Flowerpower,is echt een mooi pronkstuk!!!zo echt als in een vaas!
liefs groetjes
wens je een mooie dag.
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates