Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 15 april 2016

Bloesem

 
 
Deze voorjaarsbloemen kreeg ik na afloop ...
 
 
 
 
 
Gisterenmiddag bestrooide ik net als de bloemengodin Flora
mijn pad met bloesems ...
 
De lezing ging goed.
 Ik had nog veel meer willen vertellen.
 
 
En het publiek ,
dat waren voor de overgrote meerderheid vrouwen.
 
Zo leuk toen een man het bloemenkleed won !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



3 reacties:

Ans van Ispelen zei

Petje af voor je,Mapi.

Liefs Ans

christiene zei

Mooi dat je lezing is geworden zo als je had verwacht.
Prachtig dat de man in de prijzen viel.....
De bloemen heerlijk dit voorjaarsboeket,zo vrolijk!!
Mapie ik wens je een mooi weekend
liefs groetjes
Christiene.

The Dutchess zei

SUPER !!!

Template by:
Free Blog Templates