Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zaterdag 30 april 2016

Agathe

 
 
Agathe, privé verzameling
 
 
 
 
 
Hoe deze Carte Postale in mijn oude ansichtkaarten verzameling is terechtgekomen, weet ik niet meer.
 
Waarschijnlijk ooit gekregen of gekocht.
 
En waarom de naam Agathe rechts onderaan staat geschreven
blijft voor mij eveneens een raadsel.
 
Waarschijnlijk hield Agathe van trompet spelen
 
of misschien wel van Jan Klaassen.....
 
 
 
 
 
 
 


3 reacties:

Ans van Ispelen zei

Een mooie bijzondere kaart,Mapi.
En ja,wat een leuk liedje,hè.

Nog een fijn weekend
liefs Ans

Elisabeth zei

Misschien komt er een moment dat je het opeens weer weet hoe deze mooie kaart in je verzameling is gekomen .Grappig dat er vandaag veel muziek staat op blogs ,muziek die in mijn gedachten was deze week ook deze bij jou .
Liefs Elisabeth

christiene zei

Leuk zo,n ouderwets kaartje,ik denk dat je er veel hebt.....
Mapie wens je een mooie zondag met een zonnetje!
liefs een groetje
Christiene.

Template by:
Free Blog Templates