Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zaterdag 19 maart 2016

6 Jaar !

 





 

Met dit bericht wil ik jullie nog eens extra bedanken voor
alle leuke en fijne reacties die ik al zes jaar lang in
mijn postvak ontvang.
 
Ja echt , dit blog bestaat alweer 6 jaar !
 
Het maken en plaatsen van de berichten
ervaar ik nog steeds als een voldoening gevende  bezigheid.

Foto's, tekeningen en andere creatieve bezigheden ...

Ik deel het graag met jullie !






Het eerste bericht ...




Nogmaals bedankt  voor al die positieve aandacht.
Wat ik doe maakt mij nog steeds blij ...







 
Mapi, Australië 1972





Fijn , blij weekend allemaal.

X

Mapi


 


7 reacties:

Ans van Ispelen zei

Graag gedaan Mapi.
Het is steeds heerlijk genieten op je mooie Blog.
En die laatste foto is een juweeltje.

Proficiat met het zes-jarig bestaan van je Blog.

Liefs Ans

Elisabeth zei

Gefeliciteerd Mapi en ik hoop nog heel veel blogjes van je te mogen lezen .
Liefs Elisabeth

Geri Meftah zei

Ik proost op de volgende 6 jaar en de vriendschap die het bloggen ons brengt.

The Dutchess zei

En ik ben blij dat ik je gevonden heb...Prachtige foto lieverd..xoxo

Anoniem zei

PROFICIAT MAPI MET HET ZES-JARIG BESTAAN VAN JE BLOG!

Voorlopig weer zes jaar erbij.
Wat jij plaatst is altijd mooi.

Liefs van Els.

christiene zei

Ha Mapie,
gefeliciteerd,wens je nog veel blogjaren er bij!
het is echt leuk je blog te mogen bezoeken
ik hou er van,
liefs een groetje
Christiene.

christiene zei

Leuk jou foto,het meisje met de vogels.
dat wilde ik nog even zeggen.
fijne dag,groetjes Christiene.

Template by:
Free Blog Templates