Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 24 februari 2016

You can leave your hat on

 
 
Fashion queue ©gettyimages
Postcrossing kaart ontvangen van Solveig uit Duitsland
 
 
 
 
 
Zo stond ik ook net in de rij te wachten bij de apotheek,
nou eigenlijk zat ik op een bankje te wachten.
Het systeem was uitgevallen.
 
Het duurde dus even.
 
Ik merk de laatste tijd dat ik deze winter
een aardig jasje heb uitgetrokken.
Nee, niet zo'n mooi jasje als de dames op de foto dragen.
 
Gisteren terwijl ik stoer van een trap afliep,
in plaats van de lift te nemen,
verloor ik ineens het gevoel in mijn benen.
En hup je raadt het al ik verloor mijn evenwicht
en zat op mijn knieën beneden.
Ik had nog maar een trede te gaan.
 
Een van mijn voeten laten staan tijdens het lopen ben ik ook goed in
geworden en van alles uit mijn handen laten vallen,
lukt mij tegenwoordig ook heel aardig.
 
Toch ben ik vanmiddag op de fiets geklommen.
Voor het eerst dit jaar.
Beetje eng, dat wel, maar heb rustig gereden.
 
 
Pfffff ... ben blij weer thuis te zijn !
 
 
 
 
 
 


4 reacties:

The Dutchess zei

DAPPER!!!....Ik moet ineens denken aan dat liedje..zo gaat ie goed,zo gaat ie beter ..alweer n kilometer:)..Altijd onderweg naar morgen Mapi xxx

Elisabeth zei

Doe je wel heel voorzichtig Mapi ,het is niet niks wat ik lees !
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Dat is wel even schrikken,lieve Mapi.
Doe het voorlopig maar kalmpjes-aan,hoor.
En vervelend,dat je lang moest wachten bij de apotheek.
Dikke Knuf.

Liefs Ans

Anoniem zei

HALLO MAPI.

Ik wens je heel veel fietsplezier.
En ik wens je dat dit telkens goed zal gaan.
En ik hoop dat het lopen ook weer beter zal gaan.

Veel liefs van Els.

Template by:
Free Blog Templates