Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 1 februari 2016

Gluren bij de Buren

 
 
Bloem accessoire, 31 januari 2016
 
 
 
 
Gisterenmiddag gingen in mijn wijk op 33 adressen de deuren open
voor muziek-, dans- en theatervoorstellingen en beeldende kunst.
Je kon dus gluren bij de buren,
een leuk initiatief ondersteund door de gemeente.
 
 
Zo kon ik in mijn eigen straat accessoires maken van oude lapjes.
In deze eenmalige workshop recyclede je restjes oude stof
tot een sieraad of tasje. 
 
En of dat al niet genoeg was, kon je na afloop op een ander adres
nog even napraten onder het genot van een kopje soep.
 
 
Ik maakte een bloem, leerde nieuwe buren kennen
en heb genoten van een heerlijke middag.
 
 
 
 
 
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat een leuk initiatief,Mapi.
En wat ook fijn is,dat je nu nog meer buren
hebt leren kennen.
Je bloem is prachtig.

Liefs Ans

Anoniem zei

LIEVE MIEKE.

Als eerste wil ik jou en Lief condoleren met het verlies
van schoonmoeder/moeder.
Heel veel sterkte!

Dankzij de tip van jouw Lief, Mieke, kan ik eindelijk weer op
jouw hele mooie blog reageren.

Jij zit immers voorgoed in mijn hart.
Onze vriendschap is voor de rest van ons leven bezegeld
onder de vleugels van de slechtvalk....

Veel liefs van Els.

christiene zei

Ha Mapie,
Geluren bij de buren altijd leuk!
Een mooi dagje uit fijne mensen leren kennen
En nog een mooie accessoires gemaakt.
Lieve groet
Christiene.

Geri Meftah zei

Wij zijn wel eens gevraagd mee te doen in onze buurt aan een open dag. Maar toen gingen we net voor een paar maanden naar Egypte. En nu vind ik het een beetje ENG, vreemde mensen thuis. ik vind het een leuk idee, maar eng.

XXXX Geri

Template by:
Free Blog Templates