Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 29 februari 2016

Een engel op het Engelenpad

 
 
Vlieg met me mee, oliepastels
tekening afgelopen vrijdag gemaakt
 
 
 
 
De zon scheen en lokte ons naar buiten.
Hoe zou het Engelenpad erbij liggen?
Mijn nieuwsgierigheid won het van mijn vermoeidheid.
 
Engelenpad, 28 februari 2016 
 
 
 
 
 
Overal in de bostuin stonden narcissen uitbundig te bloeien.
Met stralende kleuren werden we verwelkomd.
Ik werd er helemaal blij van.
 

 

 
 
 
 
En of ze het wisten dat ik zou komen,
werd ik van alle kanten begroet door de vogels.
 
 
 
 
 
 
Merels, staartmezen, kuifmezen en koolmezen,
een boomkruiper, een aantal houtduiven en een gaai.
Ze lieten zich moeilijk op de foto zetten.
 
Ergens in al haar eenzaamheid stond een sneeuwklokje
dapper in de wind zachtjes heen en weer te schudden.
 
 
Een engel op het Engelenpad.
 
 
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ja,de lente is echt in aantocht.
Er komt dan wel weer nat weer aan,
maar het voorjaar is heel dichtbij
en dat zie je aan je tuin op het
Engelenpad.
En wat een schitterende kleuren heb je
gebruikt voor je mooie vlindertekening.
Ik zou het inlijsten als ik jou was,Mapi.

Liefs Ans

The Dutchess zei

Aah..wat FIJN :)

christiene zei

Ha mapie,
Prachtig deze gele vlinder!! ....een echte lente bode!
de vrolijke kleur geel,op je wandeling geeft aan
de Lente is in aantocht......ook al is het nog een beetje koud.
met plezier mee gewandeld.
liefs
groetjes Christiene.

Geri Meftah zei

Wat een heerlijk plekje. Al die vogels, o, ik wil daar ook lopen :-) en de bloemen. Het geel van de narcissen en de vlinder..... prachtig. Oliepastel, lijkt me heel moeilijk.

Template by:
Free Blog Templates