Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 26 februari 2016

Birds

 
 
Vinkje op mijn balkon februari 2016
 
 
 
 
 
Beleef de lente is weer online.
En de afgelopen dagen viel er genoeg te bekijken.
Ieder jaar geniet ik van deze mogelijkheid.
 
 
Ik teken graag vogels,
vind ik leuk ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heel fijn weekend allemaal,
tot volgende week.
 
 
Liefs
 
~~~  Mapi  ~~~
 
 
 
 


 


5 reacties:

Geri Meftah zei

Beleef de lente is een FEEST. Ik bekijk het ook altijd met veel plezier.

Elisabeth zei

Echt een leuke foto Mapi ,wat mooi zijn ze toch de vinkjes !En jouw tekeningen zijn ook erg mooi .Fijn weekend.
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Ja,heerlijk hè...Beleef de Lente.
Ik geniet daar ook weer ontzettend van.
En wat een lieve vogeltjes heb je getekend.

Liefs Ans

The Dutchess zei

Zo leuk he Beleef de Lente..mijn favoriet is de ooievaar- omdat die zowat hun nest uitwaaien..:)

christiene zei

Ha Mapie ook bij jou is de lente in zicht
Zo lief een vinkje op bezoek
vogels een mooie onderwerp om te tekenen
leuk zo met geluid.
Wens je een gezellig weekend
liefs
groetjes Christiene.

Template by:
Free Blog Templates