Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 7 januari 2016

Tekenen !

 
Tekening Kroonkraanvogel , gisteren getekend.
 
 
 
Voor mijn verjaardag kreeg ik van Lief
'Het stap voor stap Tekenboek'  van
E.G. Lutz.
Een heruitgave van de klassieker waarmee
Walt Disney leerde tekenen.
 
Als je de stappen volgt,
leer je in mum van tijd een leuke tekening maken.
 
 
 
 
 
Vijfpuntige ster en pagode 
(Fietsje stond al onderaan de bladzijde van dit
Flow notitieboekje)
 
 
Dit boek is echt een aanrader !
 
 
 
 
 
 
 
 
Vis 
 
 
 


7 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat een lieve kraanvogel heb je getekend,Mapi.
En wat een leuk cadeau.
Daar zul je nog veel plezier van hebben.
Ik kijk uit naar je tekeningen.

Liefs Ans

Jos zei

Hoi Mieke,

Het zijn hele leuke tekeningen.
Dat doe je weer goed.

Jos

christiene zei

Ha Mapie.
Leuke tekening heb je gemaakt!
mooie zo,voor een kaartje met of zonder spreuk.
Het boek is zeker een aanwinst,wens je veel tekenplezier
Fijn weekend.
liefs een groetje
Christiene.

Nada zei

Als ik het goed begrijp, je had je verjaardag? In ieder geval, ik wens jullie alle liefde Mapi!

Love and Blessings,
Nada

la- rêverie zei

... can I read the book in German, also?

Mapi zei

La-rêverie, Yes you can read the book in German.
It is called Wie wir zeichnen, was wir zeichnen , E.G. Lutz !

la- rêverie zei

many thanks for the info, Mapi!

Template by:
Free Blog Templates