Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 29 december 2015

Na de kerst

 
 
 
 
Dit jaar geen boom binnen, wel buiten.
Kerst verliep fijn en rustig.
Licht, warm en ongedwongen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jammer genoeg geen sneeuw.
Daar heb ik dus zelf maar voor gezorgd ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nog een paar dagen en dan zit 2015 erop.
Voor mij een jaar van veel veranderingen
en een hele moeilijke beslissing.
 
 
Voor vele anderen , heel veel verdriet,
oorlogen, aanslagen, vluchtelingen, milieurampen,
ziekte en angst .....
 
 
 
 
Lieve mensen,
 
zullen we morgen opnieuw beginnen met een blanco bladzijde
vol kansen om iets moois te laten ontstaan.
 
 
 
 
Heel veel liefs en lichtpuntjes.
Tot volgend jaar .
 
~~ Mapi ~~
 
X
 
 
 
 
 
 
 


5 reacties:

Janneke zei

Ook bij ons ging alles dit jaar niet bepaald van een leien dakje, maar het stelt niets voor met wat er allemaal voor narigheden in de wereld gebeuren, dus ik ben dankbaar en zal vol goede moed aan een nieuw jaar beginnen.
Mapi, ik wens je alle goeds toe in 2016!
Lieve groet, Janneke

Ans van Ispelen zei

Heel mooi geschreven,Mapi.
En ja,ik weet dat het een moeilijk jaar voor je was.
Ik hoop,dat 2016 je heel veel vreugde gaat geven.

Liefs Ans

Geri Meftah zei

Ik lees al vanaf dat ik heel klein was. Ik kan niet zonder lezen. Het is eigenlijk niet zo knap wanneer je iets goed kunt gaat het vanzelf. Ik vind het knapper dat jij gelezen hebt, gezien je dyslectie. Omdat ik dankzij internet ook gewend ben korte stukjes te lezen, even snel hier, even snel daar, maakt het me wel trots dat ik me weer kan concentreren.

Het is echt leuk om op te schrijven wat je zoal gedaan hebt het afgelopen jaar. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar bij mij is alles een beetje een brei in mijn hoofd. Ik hou wel een dagboek bij. Voor het nieuwe jaar de Flow agenda, die is zo handig, veel ruimte om te schrijven naast de agenda. Ik kan dus terugzoeken en iedere keer denk ik, o, ja, dit gebeurde er ook. Is echt leuk.

Jij hebt een moeilijk jaar gehad, he? Ik vind het mooi en ontroerend hoe je dat zo mooi en kort aangeeft op je blog. Ik hou sowieso veel van je blog. Het heeft zo'n zachte, blije, eigen sfeer.

Ik hoop ook dat ik mijn boosheid kwijt raak.

De vogeltjes zijn nog niet verschenen. Ik blijf hopen.

Lieve Mieke, ik wil je nog even aan het eind van het jaar bedanken voor de mooie plaat die ik van je kreeg.

En ik wens je een goede jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar. XXXX Geri

Riitta Sinikka zei

♥Happy New Year my dear friend Mapi♥

Elisabeth zei

Lieve Mapi
Het is alweer de laatste dag van het jaar en het was voor jou best een heftig jaar .Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en goed 2016
Liefs Elisabeth

Template by:
Free Blog Templates