Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 24 december 2015

Mijn Kerstwens

 
 
 
 
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties op mijn verjaardag !
 
Het was een heerlijke dag vol verrassingen,
liefde, vriendschap, aandacht en plezier ...
 
Nu ga ik mij op de kerstdagen concentreren.
 
 
Mijn Kerstwens:
 
 
Een heel fijn Kerstfeest
vol warmte en licht
 
 
Maak er iets heel moois van !
 
 
dag, dag
 
Mapi
 
X
 
 
 
 

 
 
 

5 reacties:

vrouw Hommel zei

jij ook hele fijne stille rustige dagen. Ik ben dankbaar dat mijn ouders vanavond weer kunnen komen. Morgen lekker met z;n 2en en tweede kerstdag komen er 2 lieve vriendinnen brunchen. Ik voel mij gezegend!.lieve groet

Elisabeth zei

Lieve Mapi
Alsnog van harte gefeliciteerd .Sorry dat ik te laat ben ,mijn hoofd zit steeds zo vol ! Ik wens je mooie Kerstdagen
Liefs Elisabeth

Janneke zei

Mapi, ik wens je heel gezellige Kerstdagen toe!
Janneke

Ans van Ispelen zei

Wat een prachtige foto's heb je weer.
En ook voor jou hele fijne kerstdagen toegewenst.

Liefs Ans

Nada zei

Merry Christmas Mapi!

Peace and Love,
Nada

Template by:
Free Blog Templates