Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 6 oktober 2015

Nog even nazomeren ...

 
 
Engelenpad  , 3 oktober 2015
 
 
 
 
 
 
 
 
Vorige week ben ik er even tussenuit gepiept.
De zon lokte mij naar buiten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Weer thuis geniet ik nu na van een paar fijne dagen
op deze mij zo geliefde plek ...
 
 
Nou vooruit dan maar, voor één keer een foto .....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


5 reacties:

vrouw Hommel zei

dat lijkt mij een heerlijke plek en wat is het heerlijk genieten van die nazomerse dagen.

The Dutchess zei

Heerlijk..:)

Ans van Ispelen zei

Wat een heerlijk plekje heb je toch lieve Mapi.
Lekker in de natuur.
En je hebt het weer zo mooi gefotografeerd.

Liefs Ans

Geri Meftah zei

Wat een heerlijk plekje heb jij, wat bof jij!

christiene zei

Nazomeren proberen vast houden.
met een vleugje herfst....zo mooi!!
wat prachtig Mapie!!
een plekje om je thuis te voelen.
liefs een groetje
Christiene...

Template by:
Free Blog Templates