Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zaterdag 10 oktober 2015

Een goed boek

 
 
Foto dit jaar gemaakt door ©Carla
Cuypersbibliotheek Rijksmuseum, Amsterdam
 
 
 
 
 
 
 
Fijn weekend allemaal !
Het is weer tijd voor een goed boek ...
 
 
 
 
 
 
 
 
De Cuypersbibliotheek is de grootste
en oudste kunsthistorische bibliotheek van Nederland
 en is na een intensieve restauratie, geheel in originele staat teruggebracht.
 
 
 
 


4 reacties:

Geri Meftah zei

Vorig jaar waren wij in het Rijksmuseum. Ik wilde heel graag werk zien van Gesina-ter-Borch. Ik had gelezen dat het Rijksmuseum een boek van haar heeft. Maar we konden het nergens vinden. We zijn toen naar de balie gegaan en hebben er naar gevraagd. Het blijkt in het magazijn te liggen. We werden verwezen naar een ruimte waar we konden wachten. Maar eerst moesten we door deze prachtige bibliotheek waar jij het over hebt lopen. Ik wist niet wat ik zag, zo mooi. Een klein kamertje vlakbij, een mevrouw bracht het boek vol handgeschilderde prenten van Gesina uit de 17.- eeuw!!!! En ineens had ik het origineel in handen. Ik wist niet dat dit kon. Ik was helemaal overbluft en heel gelukkig.

Ans van Ispelen zei

Wow !
Daar kun je je hart ophalen,Mapi.
Wat een grote hoeveelheid boeken.
En mooi,dat het daar weer in oude staat is terug gebracht.
Dat geeft meteen zoveel sfeer.

Liefs Ans

The Dutchess zei

Mooie plek ..was daar ook eens..Fijn weekend met fijn boek Mapi !

christiene zei

Een bijzondere vrouw,op een bijzondere plek!!
Mooie foto Mapie,
liefs een groetje Christiene.

Template by:
Free Blog Templates