Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 28 september 2015

Supermaan

 
 
Maansverduistering, 28 september 2015
 
 
 
 
- In de nacht van zondag op maandag is een bijzonder verschijnsel aan de hemel te zien: een maansverduistering die samenvalt met een supermaan.
Resultaat: een grote donkerrood gekleurde volle maan -
(NOS-nieuws)
 
 
 
 
 
Vanmorgen vroeg omstreeks half vier maakte ik bovenstaande foto van
de maansverduistering.
 
Tussen 4.11 en 5.24 uur bevond de maan zich geheel in de schaduw
van de aarde en kleurde daardoor oranje/rood.
 
Een machtig/prachtig gezicht !
 
 
Ben zo blij dat ik dit natuurverschijnsel
goed heb kunnen bekijken.
 
 
Al kostte het mij wel mijn nachtrust ...
 
 
 
 
 
 
 
Foto:ANP
 
 
 


2 reacties:

It's me zei

Hahaha...ik ben blij dat ik het bij jou kan zien...ik heb heerlijk geslapen !...x Ria

Ans van Ispelen zei

Ja,ik heb het ook gezien,Mapi.
Echt heel erg bijzonder.
Je foto's zijn goed geslaagd.

Liefs Ans

Template by:
Free Blog Templates