Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

maandag 24 augustus 2015

Het is weer maandag ...

 
 
Engelenpad, klein eigen werk, 23 augustus 2015
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 - dit weekend genoot ik vanaf een zonnig terras
 van druk recreatieverkeer op de rivier de Amer (Brabant)
 
- werd ik gestoken door een wesp (auw !)
 
- zag ik iets opvallends in de struiken hangen
 
- en trof Lief bij het schoonmaken van de nestkasten
een verlaten nestje aan met
drie nog gave eitjes van de bonte vliegenvanger
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Deze meeuw dobberde rustig op het water genietend van de zomerzon
en trok zich van het drukke recreatieverkeer niets aan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Verlaten nest van een bonte vliegenvanger
 
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat een mooie eitjes .
Wel jammer,dat ze niet uit zijn gekomen.
En wat grappig,wat daar in de struiken hangt.

Liefs Ans

Geri Meftah zei

Ik werd gestoken door een daas. Daar had ik nog nooit van gehoord. Jeuk!!!!!

Janneke zei

Wat hangt daar een verrassing in de struiken......een leuk grapje.
Heel vervelend die wespen, ik ben pas ook weer gestoken en voelde me even heel duizelig. Ben bang dat ik alles bij elkaar te veel keren door een wesp ben gestoken.
Die eitjes in dat nestje zien er schattig uit maar wat jammer dat er geen kleine bonte vliegenvangertjes meer uit zullen komen.
Groet, Janneke

christiene zei

Mooie zomerkiekjes,leuk zo de eikeltjes in de boom
een mooie blikvanger!!
Gestoken worden door een wesp is minder!!
vorig jaar hadden we een wespennest in onze tuin
die hebben we weg moeten laten halen.
Nog even zomers na genieten Mapie.....
lieve groetjes Christiene.

Template by:
Free Blog Templates