Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 8 juli 2015

Zonnegroet

 
 
Engelenpad  1 juli 2015
 
 
 
Ja hè wat was het vorige week toch warm,
beetje te .....
 
 
 
 
De lucht zinderde van de hitte.
 
 
 
 
 
 

 
 
Wat deed de zon toch haar best.
 
 
 
 
 
 
 
 
Deze jonge merel nam een zonnebad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zelf zocht ik de schaduw op,
dronk veel koel water en deed niet al te veel.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


7 reacties:

christiene zei

Ha Mapie,
Ja wat was het warm,een mooi bewijs hier van laat je zien!
je zou het er weer warm van krijgen.
Heel even een pauze,maar de zomer s nog niet voorbij
ik doe net als jij hou me rustig,en wat is dan lekkerder dan water.....
Zelfs een elfje zoekt verkoeling in de fontein,hoe mooi kan de zomer zijn......
Een zonnegroet
Christiene......

Geri Meftah zei

Ik ben blij eindelijk eens iemand te lezen die niet klaagt over de zon. Ja, de zon deed haar best en we hadden eindelijk mooi weer. En wanneer je er op in stelt en net zoals jij veel drinkt en in de schaduw blijft is het goed te doen. Er zijn land en waar het altijd zo heet is.

Hoe is het boek over Camille Claudel? Dat boek wil ik ook gaan lezen. Ik vind het zo leuk dat je bent gaan lezen!
XXXXX Geri

The Dutchess zei

het was warm maar ook zooo fijn zomer...xoxo

Janneke zei

Leuk Mapi, die jonge merel met zijn bekje open had toch beter een bad kunnen nemen bij die bevallige zeemeermin, dan in de brandende zon. Hij wachtte waarschijnlijk op een lekker hapje van zijn moeder.
Groetjes, Janneke

Elisabeth zei

Ja het was warm maar ook weer zo mooi .Ik heb een best eens lopen zuchten maar ook zo ontzettend genoten .Rustig aan doen en veel drinken ,met de ventilator in de schaduw ,ja zo ben ik best fijn de hittegolf door gekomen genietend van alles wat groeit en bloeit en de vele fluitconcerten van de vogels .Wat een heerlijke foto's laat je zien .
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Ja,het was warm maar ook volop zomers.
En je hebt schaduwplekjes genoeg,om daar
heerlijk te gaan zitten.
Mooie foto´s heb je weer gemaakt.

Liefs Ans

It's me zei

Heerlijk zomer...ik kan er gelukkig goed tegen...liefs fijne zomer Ria...x!

Template by:
Free Blog Templates