Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zondag 19 juli 2015

Ochtendwandeling

 
 
Engelenpad juli 2015
 
 
 
 
 
 
 
Hier gaat alles goed hoor, we vieren de zomer !
 
 
 
 
 
Jakobskruiskruid, omstreden plant , maar wel erg mooi !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Genieten jullie ook zo ?
 
 
 
 
 
 
 
 
Soms is heel vroeg de dag beginnen best wel fijn.
Lopend door het bos en de velden
en zien dat het langzaam lichter wordt.
 
 
 
 
De foto's van de ochtendwandeling
zijn kort na 05.00 uur gemaakt
 
 
 
 
 
 
 
Hier en daar een vogel zachtjes horen fluiten.
Een bunzing die voor je voeten weg schiet.
Vleermuizen op jacht naar vliegende insecten.
Hazen en konijnen.
De roep van een buizerd...
 
 
 
 
 
Wilgenroosjes en bloeiend aardappelveld
 
 
 
 
 
 
 
Geheel onverwacht je naamgenoot tegenkomen ...
 
 
 
Mariabeeldje
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Boerenwormkruid
 
 
 
 
 
 
 
Rick Wakeman - Morning has broken
 
 
 
 
 
 
 
 
Teunisbloem
 
 
 
 
 
 
 
Mapi in het veld 1961
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 (wordt vervolgd)
 
 
 
 


3 reacties:

Ans van Ispelen zei

Ik kan me indenken,dat je daar erg geniet.
En zo'n vroege ochtendwandeling heeft iets magisch.
leuk,de foto uit je kindertijd.

Liefs Ans

Janneke zei

Mooiiii Mapi, ik hou ook van vroege ochtendwandelingen maar je overtreft me met 5.00 uur. Leuk dat je het vermaledijde Jakobskruiskruid even voor het voetlicht plaatste. En ja, dit is genieten van de zomer.
En hier heb ik weer even met je meegenoten met Rick Wakeman op de achtergrond.
Groeten, Janneke

It's me zei

Geniet van een heerlijke zomer.....zelfs nu ik buiten zit in de mieser regen genieten we nog!...liefs Ria...x!

Template by:
Free Blog Templates