Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 17 juni 2015

Zomerse berichten

 
 
Foto, Zomers thuisgevoel, 17 juni 2015
 
 
 
 
De afgelopen weken heb ik niet alleen de bloemetjes binnen gezet.
Buiten viel er ook genoeg te genieten.
 
Zo zag ik   - drie koolmeesjes uitvliegen.
De laatste durfde niet goed,
die besloot nog even wat achter te blijven in de nestkast.
 
 
 
Engelenpad
 
 
 
- stonden eind mei de rododendrons volop in bloei.
 
 
 
 
 
Rododendrons, Engelenpad 2015
 
 
 
 
 
 
 
Veldhommel ?
 
 
 
 
 
- ging ik op visite bij Ans(klik)
en bezochten we Kasteel Geldrop(Klik)
en de Baron z'n hof.
 
 
 
 
de Baron z'n Hof
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- dronken we koffie en thee , maar niet uit deze kopjes ...
Zijn ze niet geweldig ?
 
 
 
 
 
 
Kasteel Geldrop, Panoramakamer
 
 
 
 
 
 
de Baron z'n Kamer
 
 
 
 
 
 
 
Hal
 
 
 
 
 
 
Oude keuken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- en verwonderden we ons over de schoonheid
van de kleine dingen des levens ... 
 
 
 
 
 
De Oudheidkamer , Detail, Poppenhuis
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Morgen meer zomerse berichten .....
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


5 reacties:

christiene zei

Vrolijk zomers binnen hoekje,de rododendrons een lust voor het oog
Ik had al een kijkje genomen bij Ans en nu hier bij jou Mapie
Prachtig!!! dit is echt mooi de rozen ,hier kan ook ik van genieten
Liefs een zomers groetje.
Christiene.

Ans van Ispelen zei

Wat een heerlijk zomers blogje ,Mapi.
En ja,wat was het genieten hè,daar bij Kasteel Geldrop,zowel binnen als buiten.
Ik ben benieuwd naar je volgende zomerse berichten.

Liefs Ans

It's me zei

Wat een leuke post....lefs Ria...x!

Geri Meftah zei

Lekker veel boeken, een schommelstoel, dat ziet er helemaal geweldig uit. De rododendrons had ik willen zien, maar heb ik niet. Maar nu wel op jouw mooie foto. Je hebt leuke dingen gedaan, vind ik fijn.

Rudy Kauw zei

Wat heerlijk en mooi zomers allemaal Mapi. Ja dat is ook echt genieten van en op het Engelenpad!
Prachtig die rododendrons. Fijn dat je je daar zo thuis voelt.
Blijf genieten, Rudy

Template by:
Free Blog Templates