Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 19 juni 2015

Het Engelenpad

 
 
Als je nooit bang bent, kun je ook niet dapper zijn ...
Engelenpad
 
 
 
 
 
 
 
 
Deze zomer zal ik veel bij het Engelenpad te vinden zijn.
Ik kom hier graag en voel me er op mijn gemak.
Ik hou van het bos, de vogels en de dieren ...
 
 
© Martina - dW (Mam)
 
 
 
 
 
Kortom ik voel mij hier thuis.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hier doe ik mijn creatieve inspiratie op  ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Speel ik de sterren van de hemel ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
en geniet ik van het buiten kunnen zijn ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wens ik jullie nu een fijn warm zomers weekend !
Maak er iets goeds van.
 
 
© Martina - dW
 
 
 


5 reacties:

Jos zei

Hoi Mieke,

Daar is het heel fijn met het alles wat er om je heen gebeurt.

Jos

Willy zei

Het lijkt mij een prachtige plek daar aan het Engelenpad. Fijne zomer! Lieve groet,

The Dutchess zei

Geniet van alles wat er op je (Engelen) pad komt...Liefs..xoxo

Ans van Ispelen zei

Schitterende foto's van je geliefde plekje,Mapi.
En de vogel die je moeder schilderde,is wel zo mooi.

Fijn weekend toegewenst
Groetjes Ans

christiene zei

Prachtig Mapie,kunst werkjes van je moeder heel bijzonder
fijn om naar te kijken.
Heerlijk een plek waar je muziek kunt maken
en inspratie op kunt doen,daar komen de mooiste dingen uitvoort.
Wens je een goed weekend
liefs een groetje Christiene.

Template by:
Free Blog Templates