Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 17 april 2015

Lentebalkon

 
 
Wildemanskruid
 
 
 
 
Lente op mijn balkon !
 
Bedankt voor jullie welgemeende reacties op mijn vorige bericht.
Doet mij goed,
nog twee weken te gaan en dan is het zover.
 
 
 
Mijn kievitsbloemen staan er dit jaar weer prachtig bij
en bloeien uitbundig.
Echt een feestje voor het oog ...
 
 
 
 
Fritillaria
 
 
 
 
 
 
Phlox bifida 'Starbright'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fijn lenteweekend
tot volgende week, dag dag
 
Mapi
 
 
 
'In het leven is niets definitief,
zelfs je zorgen niet '
 
Charlie Chaplin
 
 
 
 
 




 
 


5 reacties:

Ans van Ispelen zei

Wat een heerlijk lentebalkon Mapi.
Daar word je vrolijk van.

Liefs Ans

vrouw Hommel zei

Sterkte nog de komende 2 weken en geniet tussendoor maar heerlijk van de lente en je fleurige balkon

It's me zei

Mooi hoor...sterkte meis ....x!

The Dutchess zei

Heerlijk...en niet vergeten...kijk omhoog..het hemelsblauw zegt ik hou van jou..xxx

christiene zei

Mapie,je lentebalkon mag er zijn
klein maar fijn!!
ik hoop dat je er van kunt genieten
wens je veel goeds........
liefs een groetje Christiene.

Template by:
Free Blog Templates